Translate

czwartek, 23 stycznia 2014

Zapalenie płuc i oskrzeli

W książce  "Naturalne metody leczenia"  W. Exel i W. Dungl znalazłam bardzo dobry sposób na zwalczenie zapalenia płuc. Ja go wypróbowałam gdy moje dzieci miały wysoką gorączkę i mocny kaszel, a u siebie stosowałam właśnie przy zapaleniu płuc. Szybko przyniosło ulgę a i gorączka zdecydowanie spadała.
Sposób przygotowania:
Należy położyć dziecko do łóżka i na klatkę piersiową położyć lnianą chustkę lub może być ręcznik do naczyń na chustce układamy plasterki cebuli i owijamy plastikową folią, tak powinno się leżeć przez co najmniej dwie godziny. Bardzo trudno jest utrzymać dziecko w łóżku przez dwie godziny więc starszym dzieciom w tych wyjątkowych sytuacjach włączałam bajki, a sposób ten stosowałam również u niemowlaków, z tym że maluchy uwielbiały spać na brzuszku więc okład taki robiłam po prostu na plecach. W powyższej książce jest opisany przypadek wyleczenia przez siostrę zakonną chłopca z podejrzeniem zapalenia płuc. Siostra ta jednak posunęła się dalej i obłożyła chłopca podsmażoną na smalcu wieprzowym na szklisty kolor cebulą na całą noc i rano nie było śladu po chorobie.
Ja jednak nie odważyłam się do tego stopnia bałam się że zrobię za gorące i zawsze stosowałam surową cebulę. Po zdjęciu jej okazywało się najczęściej, że po gorączce nie ma żadnego znaku, a kaszel albo znikał albo był zdecydowanie lżejszy (cebula była jak ugotowana). Zawsze jednak po chorobie szłam z dziećmi do kontroli aby upewnić się że wszystko jest ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz