Translate

wtorek, 27 stycznia 2015

Blog Roku 2014

Witam Was serdecznie na moim blogu. Ostatnio dostałam propozycję zgłoszenia się do Bloga Roku 2014. Na początku byłam do tego nastawiona bardzo sceptycznie, Ja i Blog Roku? Przecież mój blog nie ma  tak wielu czytelników jak inne blogi, szczególnie Ci którzy w poprzednich edycjach zajęli wysokie miejsca. Jednak po głębszych przemyśleniach, doszłam do wniosku, że przecież nie chcę pisać do szuflady, chcę pomagać innym, a przecież zaistnienie w tak prestiżowym przedsięwzięciu może pomóc dotrzeć do większej liczby zainteresowanych czytelników. No i stało się mój blog został zaakceptowany. Zatem mam do Was ogromną prośbę, jeśli lubicie mojego bloga, podobają się Wam moje treści, to zapraszam do głosowania. Startujemy 03.02.2015 r.  Niebawem na blogu pojawią się nowe treści, zatem zapraszam do czytania. Pozdrawiam Was serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz