Translate

czwartek, 11 czerwca 2015

Sercem pisane

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam tekst, który napisała moja bardzo dobra koleżanka. Od dzieciństwa miała pod górkę - trudne dzieciństwo,  nieudane związki , depresja, i dzięki temu, że zawsze chciała się rozwijać i ciągle nad sobą pracowała dzisiaj jest radosną kobietą, pełną życia i jak widzę nigdy się nie poddaje.
W tym miejscu chciałabym Ci Kasiu serdecznie podziękować za ten tekst, bo myślę, że może on pomóc wielu osobom. Dla mnie JESTEŚ WIELKA - PODZIWIAM CIĘ.
Przeczytajcie  i proszę komentujcie i udostępniajcie.

Dla tych, którzy nie wierzą w siebie, sercem pisane każde słowo. ....
Od wielu lat trwa moja przemiana, stawiane pytania o sens życia, o przyszłość. Transformacja nabrała przyspiszenia, to tak jakby został uruchomiony piąty bieg a hamulec przestał działać. Nowego znaczenia nabrały słowa miłość, współodczuwanie, akceptacja, zupełnie inny wymiar ma samotność, która nią juz nagle nie jest tak jakby samoistnie. Wydobywam z głębin to co najpiękniejsze dla mnie, to jest jak ...wulkan który spał przez lata. dobrze mi z tym dobrze mi z moimi uczuciami i moja świadomością. Wszystko jest jakby jaśniejsze , zrozumiałe i niech będzie logiczne. Jak łatwiej mi jest pokonywać napotkane przeciwności jak szybko radzę sobie z probujacymi mnie zaskoczyć negatywnymi emocjami.Widze je i się do nich uśmiecham . Nagle dostrzegam ze odszedł smutek i tęsknota! Nawet nie spostrzeglam kiedy😊 nagle przestałam się karmić lękami nieistniejacymi problemami wyimaginiwanym strachem o wszystko, jak baloniki ulecialy w przestrzeń do miejsca najbardziej odpowiedniego dla nich i nie daje im prawa powrotu. Te uczucia juz doskonale znam tymi emocjami karmiłam moje ciało i serce latami , teraz żywię się miłością, akceptacją i rozumieniem. Teraz pokarmem dla mej duszy jest odkrywanie najpiękniejszych zakamarków mojej natury. Kocham to uczucie kocham to bycie ze sobą. Byłam w programie kim Ty jesteś, byłam w programie z Ciebie nic dobrego nie wyrośnie, byłam w programie nie dasz rady,byłam w programie to nie dla Ciebie, byłam w programie jesteś nic nie warta, byłam w programie beze mnie zdechniesz jak pies pod płotem, byłam w programie nie wychylaj się, byłam w programie Ty niczego nie potrafisz bylam w programie bądź grzeczna to Cię będę kochać o jakże dziękuję tym wszystkim producentom, rezyserom i scenarzystom za osadzenie mnie w ich roli, jest jeden KTOS kto doskonale wie jak wielka jest moja wdzięczność dla nich wszystkich. Dziś nurkuje w głębinach siebie, dziś kreuje swoje programy o pięknych barwach i cudownych emocjach. Dziś jestem nowo otwartą księga przepięknie oprawioną z silnymi stronicami do wypełnienia, dziś piszę sercem to o czym cichutko marzyłam, to co pukało delikatnie przez lata. Dziś moja dusza dyktuje mi słowa, ach jakie one są cudowne! Dziś zabarwię kolorami świata moją księgę, udekoruję miłością pieczołowicie pielęgnowaną do siebie. Tytuł mojej księgi to Kocham Cię Kasiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz