Translate

środa, 29 stycznia 2014

Choroby kobiece

Choroby kobiece to pojęcie bardzo szerokie i z racji tego, że nie jestem lekarzem nie będę się tu zajmowała opisywaniem różnego rodzaju dolegliwości. Chciałabym tylko przekazać wiedzę jaką posiadam i tylko taką która została przeze mnie osobiście sprawdzona. Nie wiem czy są jakieś kobiety, które nigdy nie martwiły się tym, że mają upławy, które zazwyczaj są objawem jakiejś infekcji. Znam dwa sposoby na złagodzenie dolegliwości lub całkowite wyleczenie. Swego czasu bardzo się zmartwiłam, gdy po badaniu cytologicznym okazało się, że mam stan zapalny pochwy a terminy do lekarza były bardzo odległe, przypomniałam sobie o tym, że najlepiej pomagają irygacje pochwy ziołami o nazwie "VAGOSAN", gdy po trzech miesiącach poszłam z dusza na ramieniu na umówioną wizytę do lekarza, okazało się, ze jestem całkiem zdrowa. Drugim sposobem jest stosowanie dopochwowych globulek propolisowych, które również kiedyś mi pomogły. http://www.zlotemysli.pl/latwanaukaprzezebooka,1/prod/6228/jak-wyleczyc-nieuleczalne-choroby-lidia-szadkowska.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz